Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg under januari 2009

Av malin sjöström - 18 januari 2009 21:36

I dag härlig hund promiss med trevligt sällskap invigde dagen. Hundarna sprang å busade å hade skoj och själv fick jag röra på hullet. Städade huset när jag kom  hem skönt när det är klart. Utzi och jag har varit på hundpromenad nu på kvällen. Det gick bra. Utzan gick mellan två grandisar, då var hon inte kaxig.. hi hi. Hon gick med svansen ner och knäpp tyst..  tror att hon var lite chockad.. Passade även på att träna en liten stund, freestyle utmaning om drygt två månader. Jag Erika Jenny och Linda har kommit överens om visa upp ett program för varandra som träningsmorot.


Jag vill verkligen ha en bra kamera, det skulle var så skoj..... men dom växer inte direkt på träd.. hummmm ....


Sätter ut en sötis bild på Utzan som valp...

Ovido - Quiz & Flashcards